Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/dk/da_dk/prospect-capture-gobal-cf1

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg bruge mit Dyson Airstrait™ glattejern i tørt hår?

Ja, du kan bruge Dyson Airstrait™ glattejernet til at forbedre og genopfriske din styling, mens håret er tørt. Ønsker du at bruge glattejernet i tørt hår, skal du vælge Dry mode og vælge mellem de forudindstillede temperaturer, alt afhængigt af din hårtype og den ønskede styling.

Slukker mit glattejern, hvis jeg ved et uheld lader det være tændt?

Dit Dyson Airstrait™ glattejern går automatisk i standby efter 5 minutters inaktivitet, når armene efterlades åbne, eller efter 3 minutter, hvis armene er låst. LCD-skærmen slukkes, og du skal trykke på tænd/sluk-knappen for at tænde for glattejernet på ny.

Kan jeg bruge mit Dyson Airstrait™ glattejern, når jeg rejser til lande med en anden elektrisk spænding?

Dit glattejern er præcist udviklet til at style ved den spænding i det land, hvor det er købt. Dette muliggør en optimal ydeevne. Eftersom spændingen varierer fra land til land, bedes du følge vejledningen, som du finder under garantiafsnittet i din brugervejledning.

Hvor ofte skal jeg rense filteret?

For at opretholde en optimal ydeevne har dit Dyson Airstrait™ glattejern brug for regelmæssig pleje og vedligeholdelse. Vi anbefaler, at du renser filteret en gang om måneden. Snavs skal tørres af den udvendige filterholder samt det indre filternet med en blød, tør klud.

Skal jeg rengøre min maskine?

Ja, vi anbefaler en regelmæssig rengøring af din maskine, så du sikres en optimal ydeevne. Du kan finde detaljerede instruktioner om, hvordan du rengør og dybderenser dit filter, spændingsstænger og diffuser i din online brugervejledning, på vores supportsider eller i din MyDyson™ -app.