Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).

Dyson garanti: Vilkår og betingelser.

Hvad dækker en garanti?

Dyson-garantien dækker reparationer eller udskiftning af dele (efter Dysons skøn) på din Dyson-maskine, hvis maskinen viser sig at være defekt på grund af defekte materialer eller som følge af servicearbejde inden for garantiperioden.

Hvis en del ikke længere er tilgængelig (f.eks bestemte farvevariationer), vil Dyson erstatte det med en funktionel reservedel.

Dine lovpligtige rettigheder påvirkes ikke af denne garanti.

> Tilbage til toppen

Hvad er ikke dækket af Dyson-garantien?

Dysons maskiner er udviklet og konstrueret til at levere en kontinuerlig høj ydeevne i normale hjemlige omgivelser. Hvis en Dyson-maskine anvendes som anvist, og den går i stykker inden for garantiperioden, er det vores ansvar at reparere eller udskifte den.

Der er dog tilfælde, hvor Dyson-garantien ikke dækker reparation eller udskiftning af en maskine. Disse står ikke skrevet med små bogstaver. Dette dækkes ikke af Dyson-garantien:

  • Normalt slitage, inklusive dele, der kan slides over tid (f.eks sikringer, bælter, børstestang, batterier, filtre osv.).
  • Utilsigtede skader på produktet
  • Skader som følge af brug, der ikke er i overensstemmelse med mærkningen.
  • Skader som følge af, at brugeren ikke har fulgt den anbefalede vedligeholdelse af apparatet.
  • Fjernelse af blokeringer. Hvis der opstår blokeringer i maskinen, bedes du tjekke Dysons betjeningsvejledning for detaljer om, hvordan du fjerner denne blokering. Hvis du er i tvivl, kan du ringe gratis til vores support på telefon 0800 298 0298. Vores Dyson-ekspert vil gennemgå proceduren med dig.
  • Skader fra eksterne kilder såsom transport, vejr, strømafbrydelser eller overspænding.
  • Fejl, der er forårsaget af hændelser, der ligger uden for Dysons kontrol.
  • Fejl forårsaget af:
    • Uagtsom brug, misbrug, forsømmelse eller skødesløs betjening af maskinen;
    • Brug af støvsugeren, som ikke er i overensstemmelse med Dysons betjeningsvejledning;
    • Brug af en Dyson-maskine til andet end normale husholdningsformål i det land, hvor den blev købt.
    • Brug af dele, der ikke er samlet eller monteret i overensstemmelse med instruktionerne fra Dyson.
    • Brug af dele og tilbehør, der ikke er originale Dyson-komponenter. Du kan finde et komplet sortiment af ægte Dyson-reservedele og tilbehør til alle Dyson-maskiner på www.dyson.co.uk/del.
    • Fejlagtig montering eller installation (undtagen når den udføres af Dyson).
    • Reparationer eller ændringer udført af andre parter end Dyson eller vores autoriserede agenter.

Hvis du har spørgsmål til, hvad Dyson-garantien dækker, hjælper vi dig med glæde. Du kan ringe til os på telefon 0800-298-0298.

> Tilbage til toppen

Hvad er vilkårene og betingelserne for garantien?

Der gælder disse vilkår og betingelser for Dyson-garantien:

  • Dyson-garantien træder i kraft fra købsdatoen eller leveringen af din maskine, alt efter hvilken dato der er den seneste.
  • Du skal fremlægge dokumentation for leveringen/købet, før der kan udføres service på din maskine i garantiperioden. Bemærk venligst, at der uden en gyldig dokumentation vil blive opkrævet betaling for reparationen/servicen. Gem venligst din kvittering eller følgeseddel.
  • Alt arbejde udføres af Dyson eller Dysons autoriserede agenter.
  • Alle dele, der udskiftes, bliver Dysons ejendom.
  • Repareres eller udskiftes din maskine i garantiperioden forlænger dette ikke garantiperioden.
  • Garantien giver fordele, som er tilføjelser, og påvirker ikke dine lovbestemte forbrugerrettigheder.

Hvis du har spørgsmål, kan du ringe gratis til os på telefon 0800 298 0298.

> Tilbage til toppen

Hvornår træder garantien i kraft?

Dyson-garantien træder i kraft fra købsdatoen eller leveringen af din maskine, alt efter hvilken dato der er den seneste.

> Tilbage til toppen

Hvor er Dyson-garantien gyldig?

  • Når denne maskine sælges uden for EU, er garantien kun gyldig, hvis apparatet anvendes i det land, hvor den blev solgt.
  • Når denne maskine sælges inden for EU, er garantien kun gyldig (i), hvis maskinen anvendes i det land, hvor den blev solgt, eller (ii) hvis apparatet bruges i Østrig, Belgien, Frankrig, Tyskland, Irland, Italien, Holland, Spanien eller Storbritannien og den samme model som den pågældende maskine sælges med den samme spænding i det relevante land.

Hvis du tager din maskine med til udlandet, kan garantien muligvis blive ugyldig. Vi vil dog gøre vores bedste for at hjælpe dig i dit nye opholdsland.

Hvis du har brug for vejledning, kan du ringe til os gratis på telefon 0800 298 0298.

> Tilbage til toppen

Kan Dyson-garantien overføres til en anden part?

Dyson-garantien kan overføres sammen med maskinen, forudsat at den originale kvittering fra en anerkendt forhandler leveres sammen med et bevis for ejerskiftet. Sidstenævnte skal bekræfte, at maskinen var i god stand, da ejerskiftet fandt sted.

> Tilbage til toppen