Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).

Leveringsoplysninger

Bemærk, at der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi muligvis ikke kan levere til inden for den angivne tidsramme. Se afsnittet "Leveringsundtagelser" for yderligere oplysninger. Visse salgsfremstød kan være forbundet med andre leveringstider. Se vilkårene og betingelserne for hvert salgsfremstød for yderligere oplysninger. Hvis du har spørgsmål om din ordre, skal du kontakte help@dyson.dk

Produkter sendes muligvis fra flere steder og kan derfor ankomme separat. Du vil dog ikke blive opkrævet ekstra leveringsgebyrer som følge deraf.

Hvis du har bestilt produkter, som angives ikke at være til rådighed før om mere end en uge, vil de blive sendt via din valgte metode, når først de er til rådighed. Vi vil e-maile dig en bekræftelse, når din ordre er blevet sendt.

Bemærk, at vi forbeholder os retten til ikke at levere en ordre, hvis vi mener, at adressen ikke er sikker, f.eks. til en fælles adresse eller en postboks. Hvis din ordre påvirkes deraf, vil vi underrette dig snarest muligt.

I sjældne tilfælde kan nogle produkter leveres uden for den angivne tidsramme. Hvis der ikke er nogen hjemme, når kureren kommer, vil de efterlade et kort, som viser, at de forsøgte at levere din maskine. Du skal derefter følge instruktionerne på kortet. Dyson vil ikke betale for levering igen.

Hvis der skal bruges en adgangskode for at få adgang til din bygning/ejendom, skal du kontakte help@dyson.dk for at diskutere leveringsmuligheder.

Efter accept af din ordre tilstræber vi at levere produkterne i henhold til følgende tidsramme, så længe produkterne er til rådighed.

Forsendelse med PostNord.

Alle bestilte ordrer vil blive sendt inden for 2 arbejdsdage fra vores lager i Norrköping. Levering forventes inden for 2-3 arbejdsdage, så længe produkterne er til rådighed. Standard forsendelse (2-3 arbejdsdage) - Gratis

Vender tilbage

Du kan annullere din ordre på et hvilket som helst tidspunkt op til 60 dage efter modtagelse af varerne, såfremt de er købt direkte igennem Dyson på vores hjemmeside eller via telefonen ved at underrette os enten via:

Uden at påvirke dine rettigheder til at annullere din ordre som beskrevet i vores vilkår og betingelser, tilbyder Dyson også kunderne ret til at annullere deres ordrer for alle ledningsfrie støvsugere og luftrensere såfremt de er købt direkte igennem Dyson på vores hjemmeside eller via telefonen.

Ønsker du at ophæve handlen skal du skrive til os eller ringe til os inden for 60 dage efter modtagelse eller køb af din kvalificerede maskine og kunne fremvise købsbevis. Dyson vil så sørge for at din maskine bliver hentet af vores kurer. Og refunderingen finde sted indenfor 30 dage efter afhentning, via den betalingsmetode, du brugte til at købe produktet.

Vi vil arrangere afhentning af din maskine på et aftalt tidspunkt, som belejligt for dig, afhængig af hvornår PostNord chaufføren er til rådighed. Det kan tage op til 14 dage, før pengene tilbagebetales til din konto.

Hvis der er en fejl på dit produkt og der er behov for at sende det retur, så ring til os på +45 80705843.

Sådan bestilles tilbehør eller reservedele

Dyson tilbyder et stort udvalg af ægte tilbehør og reservedele til din Dyson støvsuger, som er lette at bestille:

Du kan bestille tilbehør på vores hjemmeside med et Dankort, kreditkort, Klarna eller Paypal.

Hvis du har spørgsmål om reservedele, så kontakt os på +45 80705843.

Leveringsundtagelser

Der er nogle få postnumre, hovedsageligt i landområder, som vi ikke kan garantere levering til inden for vores sædvanlige tidsramme. Du kan vente op til 10 arbejdsdage på levering.