Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).
Support-home-hvordan-kan-vi-hjælpe

Shopping med Dyson.

Leveringer og betalinger

Leveringsinformation

Når vi accepterer din ordre, stræber vi efter at levere din vare(er) inden for de tidsrammer, der er beskrevet nedenfor. Der er nogle postnumre, hvor vi ikke kan garantere disse tidsrammer – se punktet "Undtagelser fra typiske leveringstider" for nærmere information.

Når du køber en vare online, kan du anmode om, at denne leveres til en Click & Collect-lokation eller til en adresse efter eget valg inden for et specifikt leveringstidspunkt. Når du vælger en leveringsdato, præsenterer vi begge muligheder, hvis de er tilgængelige, eller blot ét alternativ, hvis omstændighederne kræver det. 

Nogle tilbud og kampagner kan have forskellige leveringstider, som vil blive beskrevet under de vilkår og betingelser, der gælder for den enkelte kampagne. Hvis du har spørgsmål angående din ordre, kan du sende en e-mail til orderenquiries@dyson.co.uk.

Produkter leveres i nogle tilfælde separat, men du pålægges ikke yderligere fragtomkostninger. Hvis du har bestilt en vare, der først kan leveres om en uge (eller senere), sendes den efter din valgte metode, når den er tilgængelig. Vi bekræfter via e-mail, når din ordre er afsendt.

Vi forbeholder os retten til ikke at levere en ordre, hvis vi mener, at adressen ikke er sikker (f.eks. en kommunal postadresse eller postboks). Hvis dette påvirker din ordre, underretter vi dig hurtigst muligt.

I nogle tilfælde bliver varer leveret uden for de oplyste tidsrammer. Hvis der ikke er nogen hjemme, når fragtmanden ringer, efterlader vedkommende en notifikation med instruktioner om, hvad du skal gøre. Du er ansvarlig for at betale for omkostningerne, hvis varen skal sendes på ny.

Vil du vide mere, kan du med fordel tjekke vores side for Leveringsinformation.

Hjemmeside Vilkår og Betingelser

Vilkår og betingelser gælder, når du køber fra Dysons hjemmeside. 

Vil du vide mere, bedes du tjekke vores side for Vilkår og Betingelser for salg.

Dyson-garantien

Alle Dyson V8-maskiner er dækket af en 2 års garanti (vilkår og betingelser gælder).

Dyson-garanti - fuldstændige vilkår og betingelser

Når du bliver ejer af en Dyson-maskine

Sådan udformes kontrakten mellem dig og os

Vores ordreproces giver dig mulighed for at kontrollere og ændre eventuelle fejl, inden du sender din ordre til os. Tag dig tid til at læse og kontrollere din ordre i hvert trin af ordreprocessen.

Hvis du er forbruger

Følgende 5 klausuler gælder kun, hvis du er forbruger.

Hvis du er forbruger, kan du kun købe produkter fra vores hjemmeside, hvis du er fyldt 18 år.

Som forbruger har du juridiske rettigheder i forhold til produkter, der er defekte eller ikke er som beskrevet. Rådgivning om dine juridiske rettigheder som forbruger kan bl.a. indhentes via Forbrugerrådet. Intet i disse vilkår vil påvirke dine juridiske rettigheder.

Sådan anvender vi dine persondata

Vi anvender udelukkende dine persondata i henhold til vores Privatlivspolitik. Læs venligst denne information, da du her får vigtige oplysninger.

Dit privatliv

Vores principper om privatlivets fred

Vi værner om dit privatliv i alt, hvad vi gør. Privatlivspolitikker kan imidlertid være ret komplicerede og tvetydige. Vi har derfor forsøgt at gøre vores så tydelig som muligt og opsummeret, hvordan Dyson håndterer dine persondata. jf. vores privatlivsprincipper nedenfor.

Giver dig kontrol

Vi giver dig kontrol over de persondata, vi har lagret om din person. Det sker for at sikre, at de er korrekte og afspejler dine præferencer.

Dysons forpligtelse til at værne om privatlivets fred

Dysons ingeniører fokuserer på at få hardware og software til at spille sammen, så vi kan udvikle en højtydende teknologi, der forstår det miljø, den opererer indenfor, og vi forsøger desuden altid at forbedre denne. Vores maskiner bliver stadig mere intelligente, men med viden følger der et stort ansvar. Vi er bevidst omhyggelige med de data, vi indsamler, og vi håndterer dem endvidere med stor respekt. Vores førsteprioritet er at værne om dit privatliv, og vi sørger naturligvis for, at dine data bliver opbevaret på sikker vis.

Dysons ekspertsupport

Kontakt os

Vores engelsk baserede support er tilgængelig i følgende tidsrum:

  • Mandag til fredag: Kl. 08.00-20.00
  • Lørdag til søndag: Kl. 08.00-18.00
  • Telefon 0800 298 0298
  • E-mail: askdyson@dyson.co.uk
  • Fysisk adresse Dyson Ltd, Tetbury Hill, Malmesbury, Wiltshire SN16 0RP

Få eksperthjælp

Hjælp og support til alle Dyson-maskiner. Hent brugermanualer, se supportvideoer og mere.

For at komme i gang skal vi først vide, hvilken maskine du ejer. Du kan vælge din maskine ud fra billeder af Dyson-produkter eller ved at indtaste dit serienummer.