Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).

Returnerer

Hvis du har skiftet mening om en ordre, har du 60 dage til at returnere det, hvis det er en ledningsfri støvsuger eller et hårplejeprodukt, og 30 dage, hvis det er et luftplejeprodukt , belysningsprodukt eller et tilbehør/reservedel og få fuld refusion.

Hvis du vil returnere en uønsket maskine, skal du klikke på linket nedenfor og udfylde dine oplysninger. Vi sørger så for, at den bliver afhentet gratis.

Dyson-maskiner er bygget til at holde længe. Men i det usandsynlige tilfælde, at din maskine går i stykker inden for garantiperioden, kan du se vores Dyson garantibetingelser.

  • For virksomheder

    Hvis du har en defekt Dyson erhvervsmaskine som f.eks. en Dyson Airblade™ håndtørrer eller en Dyson Supersonic™ Professional hårtørrer, skal du ringe til vores dedikerede team på 80705002.

  • Genbrug

    Hvis vi allerede har hentet en gammel maskine, som du har bedt os om at genbruge, skal du være opmærksom på, at vi ikke kan refundere pengene for den.

  • Pakker

    Maskiner, der er købt som en del af et bundt, kan returneres individuelt. Din tilbagebetaling vil ikke omfatte værdien af de genstande, du beholder. Denne værdi er baseret på hver enkelt vares individuelle pris på det tidspunkt, hvor du afgav ordren.