
Lad os få din maskine til at virke
Dyson 360 Eye robotstøvsuger
-
-
Vaskning af filtrene
-
Problemet er løst
-
Brug for yderligere hjælp
-
Sådan bruges støvsugefunktionerne
-
Start fra ladestationen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Start fra ladestationen (uden auto-opladning)
-
Kend din robotstøvsuger
-
Bunden
-
Ladestation og oplader
-
Filtre
-
Oplade- og strømtid
-
Kvikstartguide
-
Placering af serienummer og adgangskode
-
Brugervejledning
-
Sådan oplades maskinen
-
Medtagning af maskinen til et andet land
-
Hvad er der i kassen?
-
Sådan bruges tænd/sluk-knappen
-
Nyttige tip
-
Klargøring af lokalet
-
Hvor placeres ladestationen
-
Hvordan orienterer robotstøvsugeren sig?
-
Fejlafhjælpning
-
"Dyson Link-app og forbindelse"
-
Fejlafhjælpning efter tilslutning
-
Taber forbindelsen hyppigt
-
Problemet er ikke løst
-
Problemet er løst
-
Tilslutning fejlede
-
Android-enhed
-
Problem med at sætte app'en op
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Log på din Dyson-konto
-
Klargør maskinen til konfiguration
-
WiFi-lampen lyser
-
Er du nu tilsluttet hjemmenetværket?
-
Vælg Dyson-maskinen
-
Android-enheder
-
Aktiver WiFi
-
Maskine ikke fundet
-
Indtastning af maskinens WiFi-adgangskode
-
Indtast adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk
-
Bekræfter tilslutning
-
Langsom reaktion
-
Fejlkode
-
Hvilken fejlmeddelelse
-
Tilslutning fejlede
-
Klargør maskinen til konfiguration
-
Valg af maskinen
-
Adgangskode
-
Sending af adgangskoden
-
Maskine ikke tilsluttet
-
Maskine ikke tilsluttet
-
Prøv adgangskoden igen
-
Download af software
-
Fremgangsmåde for tilslutning
-
Tilsluttet og klar til brug
-
Juster med
-
Ikke tilsluttet
-
Ny ejer
-
Vælg lokale
-
Vælg placering i boligen
-
Købsdato
-
Automatisk opdatering
-
Konstant blå WiFi
-
Fejl pga. langsom reaktion
-
Juster inden halvvejs
-
Halvt eller helt fuld
-
2. forsøg mislykkedes
-
Se startsiden
-
Maskinen bliver vist på startsiden
-
Problemet er løst
-
Til Apple-enheder
-
Indtast adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk
-
Aktivering af WiFi
-
Tilslut produktets trådløse netværk
-
Netværket bliver ikke vist
-
Prøv at udføre fremgangsmåden for tilslutning igen
-
Tilslut produktets trådløse netværk
-
Bekræfter tilslutning
-
Langsom reaktion
-
Kan ikke tilslutte
-
Efter de første 25%
-
2. forsøg mislykkedes
-
I løbet af de første 25%
-
Rød statuslinje
-
Søgning efter maskinen
-
WiFi-lampen lyser ikke
-
Ikke første gang, at maskinen tilsluttes
-
Klargør maskinen til konfiguration
-
Konstant blå WiFi
-
Apple-enhed
-
Fremgangsmåde for tilslutning
-
Unormal støj
-
Kontroller sugekraftindstillingerne
-
Højere lyd end normalt
-
Kontroller børsterullen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Kontrol af børsterulle – trin for trin
-
Kontroller beholderen og cyklonen-
-
Kontroller beholderen og cyklonen-
-
Vask filtret
-
Vaskning af filtrene – trin for trin
-
Sugeproblemer
-
Problem med tænd/sluk eller strømforsyning
-
Ingen strøm
-
Lamper
-
Blå lampe – menu
-
Problemer med forbindelse
-
Tilslutning til det trådløse netværk
-
Robotstøvsugeren støvsuger
-
Maskinen er på pause
-
Genstart maskinen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Robotstøvsugeren er opladet
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Lav batteristrøm
-
Kontroller omgivelserne
-
Kontroller på et fladt underlag, og afprøv igen
-
Rød lampe
-
1 konstant lysende rød lampe
-
Kontroller sugekanalerne
-
Kontroller beholderen og cyklonen-
-
Kontroller beholderen og cyklonen – trin for trin
-
Vask filtrene
-
Genstart maskinen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Afprøv børsterullen/ bæltehjulene
-
Afprøv maskinen et andet sted
-
5 blinkende røde statuslamper
-
Lyserød lampe
-
Opdateringslamper
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Rød lampe for batterifejl
-
Rengøring af sensorerne
-
Sådan rengøres sensorerne
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Kan ikke finde ladestationen
-
Sæt maskinen på ladestationen igen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
4 konstant lysende røde statuslamper
-
Kontroller ladestationen
-
Ingen lysende lampe på ladestationen
-
Lamper på ladestation
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Tryk kontakterne ned
-
Flyt ladestationen
-
Rengør kontakterne
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Brug for reservedel
-
Kontroller strøm
-
Hvilke lamper?
-
Kontroller batteriet
-
Kontroller batteriet
-
Ingen lamper
-
Kontroller batteriet
-
Kontroller batteriet
-
Opladning
-
Maskinen oplader ikke
-
Brug for reservedel
-
Lamper på ladestation
-
Oplader uden at være i brug
-
Forklaring af opladning
-
Støvsuger uventet
-
Synligt problem
-
Lamper
-
Orienteringsproblemer
-
Maskinen ser ud til at have mistet orienteringen
-
Sådan orienterer robotstøvsugeren sig
-
Ja
-
Støvsuger ikke
-
Maskinen er stoppet
-
Forklaring af, hvordan robotstøvsugeren orienterer sig
-
Maskinen springer over store områder og kører tilbage til ladestationen
-
Robotstøvsugeren kan ikke komme ind i/ud af et område
-
Under møbel
-
Maskinen er faldet nedad en trappe
-
Små bakbevægelser
-
Børsterullen roterer ikke
-
Kontrol af børsterulle – trin for trin
-
Problemer med ladestation
-
Robotstøvsugeren kører ikke rigtigt på ladestationen
-
Maskinen kan ikke finde ladestationen
-
Rengøring af sensorerne
-
Klargøring af lokalet
-
Robotstøvsugeren har mistet orienteringen
-
Komponent defekt
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Brug for reservedel
-
Klargør lokalet
-
Genstart maskinen
-
Kontroller bæltehjulene
-
Fjernelse af en hindring
-
Kontroller beholderen og cyklonen-
-
Kontroller beholderen og cyklonen – trin for trin
-
Vask filtrene
-
Vaskning af filtret – trin for trin
-
Genstart maskinen
-
Problemet er ikke løst; kontakt vores kundesupport
-
Rengøring af beholderen og cyklonen
-
Rengøring af børsterullen og bæltehjulene
-
Vedligeholdelse af 360° kameraet
-
Rengøring af bæltehjulene
-
Tømning af beholderen
-
Softwareopdateringer
-
Opdater ved at bruge Dyson Link-appen
-
Aktivering af WiFi
-
Opdater softwaren
-
Typiske problemer
Vælg den relevante løsningsmulighed
Vaskning af filtrene – video
Følg vejledningen i videoen.
Vask filtrene
Tryk på knappen oven på maskinen, og tag beholderen og cyklonen af.

Tag forfiltret ud bag på beholderen.

Tryk på filterudløserknappen, hold den inde, og skub efterfiltrets låg ud.

Begge filtre og efterfiltrets låg må kun vaskes med koldt vand.
- ADVARSEL: Der må ikke bruges rengøringsmiddel; må ikke kommes i vaskemaskine eller opvaskemaskine.
- Ryst filtret for at fjerne urenheder og overskydende vand.
- Vask og ryst igen, indtil vandet er klart.

Skal lufttørre i mindst 24 timer.

Det er vi glade for at høre.
Tak, fordi du bruger Dysons online support.
Er der andet, vi kan hjælpe med?
Støvsugefunktioner
Robotstøvsugeren starte på støvsugning, både når den er på ladestationen, og når den står andre steder.
Vælg den relevante løsningsmulighed
Start fra ladestationen
Når beholderen er tom, sættes maskinen på ladestationen.

Tryk på tænd/sluk-knappen, hvorefter maskinen begynder at støvsuge det omgivende område.

Hvis det er nødvendigt, returnerer robotstøvsugeren automatisk til ladestationen for at oplade ved den aktuelle rengøring.

Du kan sætte støvsugningen på pause ved at trykke på tænd/sluk-knappen. Genoptag støvsugningen ved at trykke på knappen igen.

Vi har brug for lidt flere informationer, inden vi kan løse dit problem.
Vores kundeserviceteam vil dog være i stand til at løse dit problem.
Kontakt os på telefon +45 80705843
Start fra ladestationen (uden auto-opladning)
Når beholderen er tom, sættes maskinen på gulvet i det lokale, der skal støvsuges.

Tryk på tænd/sluk-knappen, hvorefter maskinen begynder at støvsuge det omgivende område.

Når der er lav batteristrøm, vender maskinen tilbage til udgangspunktet og slukkes.

Du kan sætte støvsugningen på pause ved at trykke på tænd/sluk-knappen. Genoptag støvsugningen ved at trykke på knappen igen.

Kend din robotstøvsuger – toppen
Tænd/sluk-knap.

USB-port (bag efterfiltret).

Cyklonens udløserknap.

360o kamerasystem.

Sensorer.

Løftehåndtag.

Infrarød lampe.

Cyklonen og den gennemsigtige beholder.

Vælg det næste område
Kend din robotstøvsuger – bunden
Børsterulle af kulfiber.

Opladekontakter

Bæltehjul.

Vælg det næste område
Kend din robotstøvsuger – ladestationen og opladeren
Oplader

Stikkontakt

"Strøm"-lampe

Opladekontakter

Vælg det næste område
Kend din robotstøvsuger – filtrene
Forfilter

Efterfilter
Kontroller og vask filtrene regelmæssigt, som anvist, for at opretholde robotstøvsugerens sugeevne.

Vælg det næste område
Opladetid – 2 timer 45 minutter
Charge time is approximate, as it depends on several factors, including the amount of battery charge remaining, the operating temperature and whether the charge occurs before or during a clean.
If the battery runs low during a clean, the robot will return to its dock to recharge. Once fully charged, it will resume the clean. You must start the machine on the dock for automatic charging to occur. If you start the machine away from the dock, the machine will not automatically return to the dock to charge.
Strømtid – 45 minutter
Strømtiden er omtrentlig, da den kan påvirkes af flere faktorer, bl.a. hvor længe robotstøvsugeren har ladet op, og hvilke omgivelser den bruges i.
Kvikstartguide
Denne video er kvikguide til at komme i gang med Dyson 360 Eye robotstøvsugeren.
Placering af serienummer og adgangskode
- Serienummeret og adgangskoden står bag på brugervejledningen eller på huset bag beholderen.
Bemærk: Robotstøvsugerens adgangskode består udelukkende af tal og små bogstaver, og derfor er det nemt at kende forskel på tallet "0" og bogstavet "o". Tallet "1" og bogstavet "l" (L) kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" (J) og "i" (I).
- Serienummeret bliver vist, hvis du får vist alle enheder, som er tilsluttet dit netværk igennem din routers indstillinger på din pc, smartphone eller tablet.
- Serienummeret kan også ses i appen, hvis du har registreret det.

Opstil opladeren
Åbn ladestationen i 90° vinkel, og sæt den op imod væggen.

Isæt opladerens stik, og vikl overskydende ledning omkring stikket.

Opladerledningen kan sættes i begge ender på ladestationen.

Der må ikke være genstande i 50 cm afstand fra ladestationen.
Sæt maskinen på ladestationen.

En pulserende blå lampe viser, at maskinen oplades.

En konstant blå lampe viser, at batteriet er helt opladet.

Hvis batteriet løber tør for strøm under støvsugning, kører robotstøvsugeren tilbage til ladestationen for at lade op. Når den er helt opladet igen, genoptager den støvsugningen. Du skal starte maskinen på ladestationen for at lade op automatisk. Hvis du starter maskinen, mens den ikke er på ladestationen, kører maskinen ikke automatisk tilbage til ladestationen for at lade op.

Charge time is approximate, as it depends on several factors, including the amount of battery charge remaining, the operating temperature and whether the charge occurs before or during a clean.
If the battery runs low during a clean, the robot will return to its dock to recharge. Once fully charged, it will resume the clean. You must start the machine on the dock for automatic charging to occur. If you start the machine away from the dock, the machine will not automatically return to the dock to charge.
Strømtiden er omtrentlig, da den kan påvirkes af flere faktorer, bl.a. hvor længe robotstøvsugeren har ladet op, og hvilke omgivelser den bruges i.
Medtagning af maskinen til et andet land end oprindelseslandet
Vi gør alt, hvad vi kan for at hjælpe, hvis du vil have maskinen med til udlandet, men vi fraråder det af følgende årsager:
- Maskinen er kun testet til at overholde sikkerhedsforskrifterne i oprindelseslandet.
- I nogle lande er lysnettet af en anden type.
- Der bruges forskellige stik i forskellige lande, og Dyson fraråder at brug en transformer eller stikadapter.
- Vi mener, at det er vigtigt at yde god eftermarkedsservice. Det er ikke alle produktserier, der kan ydes service til i alle lande, hvor Dyson er repræsenteret, og Dyson vil muligvis ikke kunne levere reservedele eller reparere disse produkter.
Derfor fremgår det udtrykkeligt af garantien, at maskinen kun må bruges i oprindelseslandet.
Hvad er der i kassen?
Robotstøvsuger

Ladestation

Oplader

Vejledningssæt

Tænd/sluk-knap
Tænd ved at trykke på tænd/sluk-knappen, indtil de blå lamper tændes.

Du kan sættes støvsugningen på pause og starte fra pausetilstand ved at trykke på tænd/sluk-knappen.
Når robotstøvsugeren er sat på pause, pulserer pause-ikonet.
Når robotstøvsugeren er i gang, lyser pause-ikonet konstant.

Sluk ved at trykke på knappen, indtil lamperne slukkes.

Vælg den relevante løsningsmulighed
Klargøring af lokalet
Tynde ledninger og stof, der kan blive viklet ind i børsterullen eller bæltehjulene.
Måtter og løse tæpper, der er meget tynde eller højluvede, samt andet på gulvet med kvaster.
Lette, løstliggende ting, som f.eks. tidsskrifter, papir og skarpe genstande, kan blive suget ind i robotstøvsugeren.
Spildt væske, som kan beskadige robotstøvsugeren.
Tasker, sko eller andre genstande, som gør, at fald på gulvet ikke kan registreres.
Skrøbelige genstande kan blive beskadiget, hvis robotstøvsugeren støder ind i dem.
Bemærk: Robotstøvsugeren fungerer ved hjælp af et optisk genkendelsessystem. For at den kan fungere rigtigt, skal der være tilstrækkelig belysning i lokalet.
Har det løst problemet?
Placering af ladestation
Robotstøvsugeren støvsuger i felter á 5 m x 5 m med ladestationen som udgangspunkt. Maskinen støvsuger hvert 5 m x 5 m felt, inden den fortsætter til det næste.

Placer ladestationen mod en væg mindst 50 cm fra møbler og andre genstande.

Maskinen skal have uhindret synsfelt fra ladestationen. Den må ikke placeres under et bord, potteplante eller andet overhængende.

Har det løst problemet?
Sådan orienterer robotstøvsugeren sig
Robotstøvsugeren fungerer ved hjælp af et optisk genkendelsessystem. For at den kan fungere rigtigt, skal der være tilstrækkelig belysning i lokalet.
Robotstøvsugeren kører 1 m ud i lokalet, uden at børsterullen er slået til.
Derefter støvsuger robotstøvsugeren i felter á 5 m x 5 m med ladestationen som udgangspunkt. Maskinen støvsuger hvert 5 m x 5 m felt, inden den fortsætter til det næste.
Maskinen kører uden om hindringer i hvert felt, indtil hele gulvarealet er dækket, og den kører tilbage til ladestationen.

Bemærk: Hvis maskinen startes fra ladestationen, dannes det første gitter ved at bruge udgangspunktet som centrum for dette gitter. Det bliver desuden slutpunktet for den startede støvsugning.
Vælg den relevante løsningsmulighed
"Dyson Link-app og forbindelse"
Hvis det er første gang, du opretter forbindelse, skal du vælge "Fremgangsmåde for tilslutning".
Hvis du har problemer med at oprette forbindelse, skal du vælge "Tilslutning fejlede".
Hvis du har oprettet forbindelse, men har problemer med appen, skal du vælge "Fejlafhjælpning efter tilslutning".
Vælg den relevante løsningsmulighed
App-version
Du skal have den nyeste version af Dyson Link-appen installeret på din enhed.
For at kontrollere, at du har den seneste version installeret på din enhed, skal du tjekke, om der er opdateringer i App Store. Hvis der ikke er udestående opdateringer, har du allerede den nyeste version installeret.
Vælg den relevante løsningsmulighed
Hvis der står "robotstøvsuger offline" eller "robotstøvsuger slukket" i appen, men du mener, at robotstøvsugeren er online, skal du prøve følgende:
- Klik på opdateringsknappen i appen.
- Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Når du forsøger at tilslutte robotstøvsugeren igen, skal den være tændt, og WiFi skal være aktiveret og fungere.
Afprøv din trådløse forbindelse ved at åbne en browser på din enhed for at kontrollere, at din internetforbindelse fungerer. Hvis ikke, skal du kontrollere din router og forbindelsen til hjemmenetværket og afhjælpe problemet med din trådløse forbindelse, inden du kontrollere robotstøvsugerens forbindelse til appen igen.
Robotstøvsugeren bliver vist offline, hvilket kan skyldes dårlig trådløs forbindelse. Sørg for, at din router og ladestationen med robotstøvsugeren er tæt på hinanden. Hvis du forsøger at støvsuge rum, der er for langt fra routeren, skal du eventuelt flytte robotstøvsugeren manuelt, så den kan støvsuge uden at være tilsluttet.
Det gør du blot ved at placere og strømtilslutte ladestationen i det lokale, der skal støvsuges, sætte robotstøvsugeren på ladestationen og trykke på tænd/sluk-knappen. Derefter støvsuger robotstøvsugeren lokalet og kører tilbage til ladestationen, når den er færdig, for at lade op.
Hvis robotstøvsugeren begynder at støvsuge fra en ladestation, som er placeret et sted med trådløs forbindelse, og hvis den under støvsugningen kører ind i et område uden for rækkevidde, bør det ikke give problemer for støvsugningen. Robotstøvsugeren kører tilbage til ladestationen, når den færdig med støvsugningen. Men vær opmærksom på, at hvis robotstøvsugeren kommer uden for trådløs rækkevidde under støvsugningen, kan du ikke fjernbetjene den med Dyson Link-appen.
Sluk og tænd igen
Du kan slukke og tænde for robotstøvsugeren igen for at nulstille Wi-Fi. Det gør du ved at sætte robotstøvsugeren på ladestationen og kontrollere, at batterilampen lyser, når robotstøvsugeren er på ladestationen.
Løft robotstøvsugeren af ladestationen i 10 sekunder, sæt den tilbage på ladestationen, og opdater siden i Dyson Link-appen.
Hvis du har udført kontrollerne og anbefalingerne ovenfor, og robotstøvsugeren nu bliver vist på netværket, skal du vælge "Problemet er løst" .
Hvis du ellers mener, at ovenstående kriterier og anbefalinger er overholdt, men der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Gå til næste trin
Det ser ikke ud til, at vi kan finde en løsning online.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte vores kundesupport.
Det er vi glade for at høre.
Tak, fordi du bruger Dysons online support.
På hvilket trin fejlede tilslutningen?
Problem med at sætte app'en op
Kontroller, at enheden (f.eks. iPhone eller Android) har stabil internetforbindelse, og sørg for at downloade den nyeste version af Dyson Link-appen fra Google Play eller Apple iTunes.
Dyson Link-appen er kompatibel med Apple iPhone, Apple iPod touch, Apple iPad og Android smartphones.
Du kan ikke downloade appen, hvis operativsystemet på din smartphone ikke er kompatibelt. Se oversigten over kompatible enheder på Google Play eller Apple iTunes.
Der skal desuden være tilstrækkelig plads til appen på din enhed.
Det ser ikke ud til, at vi kan finde en løsning online.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte vores kundesupport.
Du skal blot trykke på knappen "Tilføj en maskine" for at starte fremgangsmåden for tilslutning.
Dyson Link-appen bruger WiFi til at oprette forbindelse til din maskine.
Placering af ladestation
Åbn ladestationen vinkelret, og placer den mod en væg mindst 50 cm fra møbler og andre genstande.
Maskinen skal have uhindret synsfelt i lokalet fra ladestationen. Den må ikke placeres under et bord, potteplante eller andet overhængende.
Isæt opladerens stik, og vikl overskydende ledning omkring stikket. Opladerledningen kan sættes i begge ender på ladestationen.
Kontroller, at stikket er sat helt i ladestationen.
"Strøm"-lampen skal lyse blåt nederst på ladestationen.
Tænd for maskinen, eller sæt den til opladning
For at starte skal du tænde for robotstøvsugeren og sætte den til opladning. Der skal være strøm til maskinen under tilslutningsprocessen.
Flytilstand skal være slået fra på din enhed.
Vælg maskinen ved at vælge "Robotstøvsugere" og derefter din model af robotstøvsuger.
Tag robotstøvsugeren af, og sæt den på igen
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Gå til det næste skærmbillede ved at vælge "OK"
Adgangskode til trådløst hjemmenetværk
Du skal have adgangskoden til dit trådløse hjemmenetværk klar. Du skal eventuelt bruge den senere.
Kontroller, at det viste netværk på skærmen er dit hjemmenetværk, og at det ikke hører til dit Dyson-produkt eller et offentligt netværk.
Du skal tilslutte dit Dyson-produkt til det samme trådløse netværk, som din enhed er tilsluttet.
WiFi-indstillinger
For at skifte det trådløse netværk, du er tilsluttet, skal du gå ud af Dyson Link-appen, og gå til indstillingerne i din smartphone.
I enhedens indstillinger skal du vælge WiFi og dit trådløse hjemmenetværk.
Du skal tilslutte dit Dyson-produkt til det samme trådløse netværk, som din enhed er tilsluttet.
WiFi skal være aktiveret, og flytilstand skal være inaktiveret på din enhed.
Når du har tilsluttet til dit trådløse hjemmenetværk, skal du trykke på "Kom i gang" i Dyson Link-appen.
Tilføj en maskine
Vælg "Kom i gang" i Dyson Link-appen.
Dyson Link-appen foretager en WiFi-søgning efter produkter.

Vælg den type af maskine, du bruger
Gå til næste trin
Aktiver WiFi
Maskinen har sit eget trådløse signal, som skal aktiveres for at fuldføre tilslutningen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender.
Hvis den ikke gør det længere, skal du tage robotstøvsugeren af ladestationen og sætte den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Placering af adgangskode
Serienummeret og adgangskoden står bag på brugervejledningen eller på huset bag beholderen.
Indtastning af adgangskoden
Når du har fundet maskinens adgangskode, skal du gå videre til det næste skærmbillede ved at vælge "OK".
I Dyson Link-appen bliver du nu bedt om at indtaste maskinens adgangskode.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Vælg "Tilføj maskine" nederst på skærmbilledet for at udføre fremgangsmåden for tilslutning.
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Prøver forbindelsen igen
Press the retry button to make your device scan again for your machine.
Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse på din enhed, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen. Vælg "Aktivering af WiFi".
Hvis du allerede har fulgt anbefalingerne ovenfor, og der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
I Dyson Link-appen bliver du nu bedt om at indtaste maskinens adgangskode.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Fortsæt ved at trykke på "Send" nederst på skærmen.
Gå til næste trin
Indtast adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk
Indtast adgangskoden dit trådløse hjemmenetværk.
Vælg "Tilføj maskine" nederst på skærmbilledet for at udføre fremgangsmåden for tilslutning.
Gå til næste trin
Bekræfter tilslutning
Mens tilslutningen bekræftes, bliver der vist oplysninger om produktet, bl.a. hvordan det styres, hvilke oplysninger du kan se om produktet, og hvordan du udnytter Dyson-teknologien optimalt.
Du skal muligvis vente længere på, at enheden indlæser.
Men hvis det tager længere end forventet, skal du trykke på knappen "Fortsæt".
Forkert adgangskode
Hvis du får beskeden "Kontroller, at adgangskoden er rigtig", skal du indtaste adgangskoden bestående af de 8 bogstaver igen og være opmærksom på tegnene i adgangskoden.
Hvis der er specialtegn i adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk, f.eks. udråbstegn, punktum eller spørgsmålstegn, skal du eventuelt ændre adgangskoden og fjerne disse tegn. Det kan du gøre i routerindstillingerne.
WiFi-adgangskoden står enten under routeren eller bag på den på en aftagelig mærkat. Desuden kan den være trykt på emballagen til routeren. Sørg for at indtaste de rigtige tegn, da nogle bogstaver og tal ser ens ud, f.eks. "I" og "1" eller "O" og "0".
På din enhed bliver du fortsat bedt om at indtaste maskinens adgangskode med 8 bogstaver, indtil den er indtastet rigtigt.
Hvis du mener, at ovenstående kriterier og anbefalinger er overholdt, men der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Er maskinen nu tilsluttet rigtigt?
Hvis der ikke kan oprettes forbindelse, bliver der normalt vist en fejlmeddelelse på kundens enhed.
Tilslutning fejlede
Langsom reaktion
Hvilken fejlmeddelelse bliver der vist?
WiFi-signal
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Nærhedsplacering af enhed
Den enhed, du bruger, kræver en stærk og stabil trådløs forbindelse til maskinen.
Det opnås ved hele tiden at have din enhed tæt på maskinen under tilslutningen, mens maskinens stik er isat, og den er tændt.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Hvad viser maskinens WiFi-lampen?
Du skal blot trykke på knappen "Tilføj en maskine" for at starte fremgangsmåden for tilslutning.
Du skal blot trykke på maskinen for at vælge den.
Maskinens serienummer bliver vist under dens navn.
Gå til næste trin
Placering af adgangskode
Serienummeret og adgangskoden står bag på brugervejledningen eller på huset bag beholderen.
Indtastning af adgangskoden
Når du har fundet maskinens adgangskode, skal du gå videre til det næste skærmbillede ved at vælge "OK".
I Dyson Link-appen bliver du nu bedt om at indtaste maskinens adgangskode.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Gå til næste trin
Bekræfter tilslutning
Mens tilslutningen bekræftes, bliver der vist oplysninger om produktet, bl.a. hvordan det styres, hvilke oplysninger du kan se om produktet, og hvordan du udnytter Dyson-teknologien optimalt.
Langsom reaktion
Du skal muligvis vente længere på, at enheden indlæser.
Men hvis det tager længere end forventet, skal du trykke på knappen "Fortsæt".
Prøv forbindelsen igen
Hvis det er første gang, at denne fejl bliver vist på din enhed, skal du vælge "Prøv igen".
Kontroller, at adgangskoden er indtastet rigtigt, især med hensyn til de tegn, som adgangskoden består af.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Hvis du allerede har udført fremgangsmåden for tilslutning igen, og der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
Kontroller, at din enhed har stærk og stabil forbindelse til dit trådløse hjemmenetværk.
Nulstil WiFi på robotstøvsugeren
Robotstøvsugeren er indstillet til automatisk at udsende et trådløst signal periodisk, som kan registreres af et lokalt netværk (kaldet "WiFi-tilstand") Hvis det ønskes, kan denne funktion nulstilles ved at benytte fremgangsmåden nedenfor:
Download "Nulstil WiFi"-softwaren fra Dysons websted til en USB-nøgle uden at omdøbe den. Der skal være mindst 256 MB ledig plads på USB-nøglen, og der må ikke være andre filer eller mapper på den.
USB-nøglen må ikke være krypteret og skal være formateret til FAT32 eller MS-DOS (FAT).
Bemærk: I nogle browsere kan filen blive vist, i stedet for at du bliver bedt om at downloade den. Hvis det er tilfældet, skal du vælge "Filer" og derefter "Gem som" (eller tilsvarende alt efter den anvendte browser) for at gemme filen på din USB-nøgle
Tag efterfiltret af robotstøvsugeren, og sæt USB-nøglen i USB-porten bag på maskinen
Sæt robotstøvsugeren på ladestationen, og kontroller, at den lader op. Tryk på tænd/sluk-knappen og hold den inde, indtil der blinker en lyserød lysring, som viser, at robotstøvsugeren er i gang med opgraderingen.
Softwaren nulstiller WiFi-tilstanden automatisk.
Når det er fuldført, slukker robotstøvsugeren.
Tag USB-nøglen ud, og sæt filtret og filterlåget på igen. Nu er robotstøvsugeren klar til brug som normalt
Hvis maskinen nulstilles, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen. Vælg "Fremgangsmåde for tilslutning".
Hvis du allerede har nulstillet maskinen, og der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
Dyson Link-app
Du kan downloade de nyeste version fra Google Play eller Apple iTunes.
Din Min Dyson-konto
Når du har downloadet og opdateret Dyson Link-appen, skal du logge på eller registrere en Min Dyson-konto.
For at oprette en konto skal du bruge en gyldig e-mailadresse og en adgangskode.
Maskinen er tilsluttet
Nu er maskinen tilsluttet Dyson Link-appen.
Udfør den resterende del af vejledningen for at fuldføre konfigurationen.
Er du den nye ejer af denne maskine?
Ignorer ejerskab?
Ejeren af denne maskine vil fortsat have adgang til den og kunne styre den og se oplysningerne om den.
Hvis det er, som du ønsker, skal du trykke på OK nedenfor.
Er Dyson Link-appen nu konfigureret rigtigt?
Problem med tilslutning
Hvis der har været problemer, efter at du har fuldført konfigurationen, skal du benytte følgende fremgangsmåde:
Luk Dyson Link-appen, og slet den i dine senest anvendte apps.
Flyt maskinen og ladestationen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk for at opnå et stærkere og mere stabilt signal. Det skal være den, som maskinen var tilsluttet før.
Tilslut ladestationen igen, tænd på stikkontakten, sæt maskinen på ladestationen, og aktiver den fra standby. WiFi-lampen på maskinen skifter til at lyse konstant blåt, når der er stabil forbindelse.
Åbn Dyson Link-appen igen, og vent på en forbindelse på startsiden.
Er du nu tilsluttet hjemmenetværket?
Overtagelse af ejerskab
Hvis dette produkt ikke er nyt, får den tidligere ejer besked og vil ikke længere kunne bruge denne maskine via sin Dyson Link-app.
Gå til næste trin
Navngivning af robotstøvsugeren
Giv robotstøvsugeren et navn eller indstil en position til at bruge sammen med talestyring.
Gå til næste trin
Vælg placering
Vælg et sted på listen på din enhed, inden du sender og bekræfter det valgte.
Eller hvis du vil vælge et sted, der ikke er på listen, skal du rulle til bunden og trykke på "rediger".
Gå til næste trin
Vælg dato
Tryk på "vælg dato", og tryk på den dato, hvor du købte maskinen. Det skal vi bruge til garantien.
Vi anbefaler, at du beholder kvitteringen som dokumentation.
Gå til næste trin
Automatisk opdatering
Sørg for, at "Automatisk opdatering" er slået til.
Derved får du automatisk den nyeste funktionalitet, og appen fungerer rigtigt.
Er Dyson Link-appen nu konfigureret rigtigt?
En konstant lysende blå WiFi-lampe betyder, at maskinen sender signal og venter på forbindelse.
Du skal blot trykke på knappen "Tilføj en maskine" for at starte fremgangsmåden for tilslutning.
Statuslinje
The Dyson Link app will display a loading bar, indicating the overall progress of connection.
Should the connection fail, please refer to the bar's overall progress and select the appriopriate option to proceed.
På hvilket trin fejlede tilslutningen?
Routerindstillinger
The appliance will only connect to the 2.4 GHz network.
Your device will need to be connected to the same network as the appliance for initial set up.
To switch your router from 5GHz to 2.4GHz, please refer to your routers user guide, or visit the manufacturer’s website.You will need to check that any other devices you have connected to your router will not be affected before changing this.
The router will need to be set to WPA or WPA2. Dyson connective products are not compatible for WEP encryption.
Forkert adgangskode
Please ensure that the home WiFi password has been entered correctly.
If there are any special characters in the home WiFi password, such as excalmation, punctuation or question marks, you may need to change the password and remove these from it. This can be done via the router settings.
Your WiFi password should be printed either underneath the router, on the back, of the router on a removable tab, which can be removed from the router. Additionally, it may also be printed on the box your router came in. Take care to enter the correct characters, as some letters and numbers look similar, such as 'I' and '1', and 'O' and '0'.
WiFi-signal
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Hvis appen genstartes, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen. Vælg "Fremgangsmåde for tilslutning".
Hvis du ellers mener, at ovenstående kriterier og anbefalinger er overholdt, men der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
Connection issues
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på routeren til det trådløse hjemmenetværk under parringen, og at maskinens stik er isat, og at den er tændt.
Fortsæt oprettelse af forbindelse
Tilslutningen kan tage længere end forventet. Tryk på knappen "Fortsæt" igen.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Kontrol af WiFi-lampe
Kontroller, at WiFi-lampen lyser.
Hvad viser maskinens WiFi-lampen?
Tilslutning fuldført
Nu er maskinen tilsluttet Dyson Link-appen.
Konfigurer
Hvis du vil vide mere om, hvordan maskinen fungerer, og konfigurere dens indstillinger, skal du vælge "Lokalets navn".
Eller du kan vælge "Problemet er løst".
Gå til næste trin
Det er vi glade for at høre.
Tak, fordi du bruger Dysons online support.
Gå til næste trin
Indtast adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk
Please enter the WiFi password for the home network you are connected to.
Fortsæt ved at trykke på "Send" nederst på skærmen.
Gå til næste trin
Aktiver WiFi
Maskinen har sit eget trådløse signal, som skal aktiveres for at fuldføre tilslutningen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender.
Hvis den ikke gør det længere, skal du tage robotstøvsugeren af ladestationen og sætte den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Placering af adgangskode
Serienummeret og adgangskoden står bag på brugervejledningen eller på huset bag beholderen.
Indtastning af adgangskoden
Når du har fundet maskinens adgangskode, skal du gå videre til det næste skærmbillede ved at vælge "OK".
I Dyson Link-appen bliver du nu bedt om at indtaste maskinens adgangskode.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Fortsæt ved at trykke på "OK" nederst på skærmen.
Gå til næste trin
Nu skal du kunne se maskinen som et netværk i WiFi-indstillingerne på din enhed.
Du skal blot gå ind i WiFi-indstillingerne på din enhed og vælge maskinen på netværkslisten. Du skal bruge produktets adgangskode til det trådløse netværk for at gennemføre dette trin.
Når din enhed er tilsluttet maskinens trådløse netværk, bliver der vist en besked i Dyson Link-appen om at fortsætte med fremgangsmåden for tilslutning.
Tryk på beskeden for at fortsætte.
Hvis beskeder er slået fra i Dyson Link-appen, eller beskeden ikke bliver vist, skal du åbne Dyson Link-appen igen manuelt.
Forkert adgangskode
Hvis der bliver en fejlmeddelelse om forkert adgangskode, skal du indtaste adgangskoden bestående af de 8 bogstaver igen og være opmærksom på tegnene i adgangskoden.
Adgangskoden består udelukkende af små bogstaver. Tallet "1" og bogstavet "L" kan se ens ud, ligesom bogstaverne "j" og "i".
Serienummeret og adgangskoden står bag på brugervejledningen eller på huset bag beholderen.
På din enhed bliver du fortsat bedt om at indtaste maskinens adgangskode med 8 bogstaver, indtil den er indtastet rigtigt.
Derefter går enheden videre med parringen.
Det eneste tilfælde, hvor der ikke bliver vist en besked, er, hvis du lukker Dyson Link-appen, inden du bliver bedt om det. I så fald skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen.
Vælg "Nej" på det næste trin.
Hvis du har fulgt anbefalingerne i det forrige trin og stadig ikke kan fortsætte med parringsprocessen, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen ved at vælge "Fremgangsmåde for tilslutning".
Hvis du allerede har udført fremgangsmåden for tilslutning igen, og der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
Vent, indtil maskinen har fuldført den automatiske parring.
Bekræfter tilslutning
Mens tilslutningen bekræftes, bliver der vist oplysninger om produktet, bl.a. hvordan det styres, hvilke oplysninger du kan se om produktet, og hvordan du udnytter Dyson-teknologien optimalt.
Langsom reaktion
Du skal muligvis vente længere på, at enheden indlæser.
Men hvis det tager længere end forventet, skal du trykke på knappen "Fortsæt".
Kontroller, at adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk er indtastet rigtigt.
Hvis der er specialtegn i adgangskoden til det trådløse hjemmenetværk, f.eks. udråbstegn, punktum eller spørgsmålstegn, skal du eventuelt ændre adgangskoden og fjerne disse tegn. Det kan du gøre i routerindstillingerne.
WiFi-adgangskoden står enten under routeren eller bag på den på en aftagelig mærkat. Desuden kan den være trykt på emballagen til routeren. Sørg for at indtaste de rigtige tegn, da nogle bogstaver og tal ser ens ud, f.eks. "I" og "1" eller "O" og "0".
På din enhed bliver du fortsat bedt om at indtaste adgangskoden til dit trådløse hjemmenetværk, indtil den er indtastet rigtigt.
Statuslinje
The Dyson Link app will display a loading bar, indicating the overall progress of connection.
Should the connection fail, please refer to the bar's overall progress and select the appriopriate option to proceed.
På hvilket trin fejlede tilslutningen?
Fortsæt oprettelse af forbindelse
Tilslutningen kan tage længere end forventet. Tryk på knappen "Fortsæt" igen.
Connection issues
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Routerindstillinger
The appliance will only connect to the 2.4 GHz network.
Your device will need to be connected to the same network as the appliance for initial set up.
To switch your router from 5GHz to 2.4GHz, please refer to your routers user guide, or visit the manufacturer’s website.You will need to check that any other devices you have connected to your router will not be affected before changing this.
The router will need to be set to WPA or WPA2. Dyson connective products are not compatible for WEP encryption.
Forkert adgangskode
Please ensure that the home WiFi password has been entered correctly.
If there are any special characters in the home WiFi password, such as excalmation, punctuation or question marks, you may need to change the password and remove these from it. This can be done via the router settings.
Your WiFi password should be printed either underneath the router, on the back, of the router on a removable tab, which can be removed from the router. Additionally, it may also be printed on the box your router came in. Take care to enter the correct characters, as some letters and numbers look similar, such as 'I' and '1', and 'O' and '0'.
WiFi-signal
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Hvis appen genstartes, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen. Vælg "Fremgangsmåde for tilslutning".
Hvis du ellers mener, at ovenstående kriterier og anbefalinger er overholdt, men der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
WiFi-signal
Maskinen skal have en stærk og stabil trådløs forbindelse i boligen.
Hvis det er muligt, skal du prøve at flytte maskinen tættere på routeren til dit trådløse hjemmenetværk. Hvis du har flere routere i hjemmet, skal du flytte maskinen tættere på den router, som både maskinen og din enhed skal tilsluttes.
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, og at maskinens stik er isat, og den er tændt.
Nærhedsplacering af enhed
Den enhed, du bruger, kræver en stærk og stabil trådløs forbindelse til maskinen.
Det opnås ved hele tiden at have din enhed tæt på maskinen under tilslutningen, mens maskinens stik er isat, og den er tændt.
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
Hvad viser maskinens WiFi-lampen?
Forbliv i nærheden af maskinen
Sørg for, at din enhed hele tiden er tæt på maskinen under parringen, at maskinen er placeret på en strømtilsluttet ladestation, og at batterilampen lyser blåt.
Hvis meddelelsen "Tilslutning fejlede" bliver vist på din enhed, skal du udføre fremgangsmåden for tilslutning igen.
Inden du udfører fremgangsmåden for tilslutning igen, skal du slukke maskinen på stikkontakten og tage stikket ud.
Tilslut ladestationen igen, tænd på stikkontakten, sæt maskinen på ladestationen, og aktiver den fra standby. WiFi-lampen på maskinen skifter til at lyse konstant blåt, når den sender og venter på forbindelse.
Hvis du allerede har udført fremgangsmåden for tilslutning igen, og der stadig er problemer, skal du vælge "Problemet er ikke løst".
Vælg den relevante løsningsmulighed
Prøv fjernbetjeningen igen, og udskift den
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Gå til det næste skærmbillede ved at vælge "OK"
Placering af ladestation
Åbn ladestationen vinkelret, og placer den mod en væg mindst 50 cm fra møbler og andre genstande.
Maskinen skal have uhindret synsfelt i lokalet fra ladestationen. Den må ikke placeres under et bord, potteplante eller andet overhængende.
Isæt opladerens stik, og vikl overskydende ledning omkring stikket. Opladerledningen kan sættes i begge ender på ladestationen.
Kontroller, at stikket er sat helt i ladestationen.
"Strøm"-lampen skal lyse blåt nederst på ladestationen.
Tænd for maskinen, eller sæt den til opladning
For at starte skal du tænde for robotstøvsugeren og sætte den til opladning. Der skal være strøm til maskinen under tilslutningsprocessen.
Flytilstand skal være slået fra på din enhed.
Vælg maskinen ved at vælge "Robotstøvsugere" og derefter din model af robotstøvsuger.
Tag robotstøvsugeren af, og sæt den på igen
Tag robotstøvsugeren af ladestationen, og sæt den på igen.
Robotstøvsugerens WiFi-lampe lyser blåt, når den sender. Efter 30 sekunder er den klar til at oprette forbindelse.
Gå til det næste skærmbillede ved at vælge "OK"
Hvad viser maskinens WiFi-lampen?
Det vil være det netværk, som din mobilenhed er tilsluttet.
Luk appen, og genstart den.
Appen lukkes helt på iOS-enheder ved at dobbeltklikke på hjemknappen på din enhed og stryge appen opad.
På en Android-enhed kan du lukke appen helt på menuen med de seneste apps.
En konstant lysende blå WiFi-lampe betyder, at maskinen sender signal og venter på forbindelse.
Adgangskode til trådløst hjemmenetværk
Du skal have adgangskoden til dit trådløse hjemmenetværk klar. Du skal eventuelt bruge den senere.
Kontroller, at det viste netværk på skærmen er dit hjemmenetværk, og at det ikke hører til dit Dyson-produkt eller et offentligt netværk.
Du skal tilslutte dit Dyson-produkt til det samme trådløse netværk, som din enhed er tilsluttet.
På hvilket trin fejlede tilslutningen?
Dyson Link-app
Du kan downloade de nyeste version fra Google Play eller Apple iTunes.
Din Min Dyson-konto
Når du har downloadet og opdateret Dyson Link-appen, skal du logge på eller registrere en Min Dyson-konto.
For at oprette en konto skal du bruge en gyldig e-mailadresse og en adgangskode.
Vælg den relevante løsningsmulighed
Støjen fra motoren kan variere, alt efter hvilken sugekraftindstilling der er aktiv.
Lydsvag
Til mere lydsvag støvsugning og længere strømtid.
MAX
Til maksimal sugekraft.
Brug Dyson Link-appen til at kontrollere sugekraftindstillingen, og skift indstilling, hvis nødvendigt.
Er problemet løst ved at kontrollere sugekraftindstillingen?
Kontrol af efterfilter
Dette kan afhjælpes ved at kontrollere, at efterfiltret er rigtigt på plads.
Tryk på den runde knap til efterfiltrets låg for at tage det af maskinen.

Tag efterfiltret ud, og isæt det igen.

Sæt efterfiltrets låg på igen, og afprøv maskinen.

Er problemet løst ved at kontrollere efterfiltret?
Kontroller børsterullen
Følg vejledningen i videoen.
Er problemet løst ved at kontrollere børsterullen?
Det er vi glade for at høre.
Tak, fordi du bruger Dysons online support.
Kontroller børsterullen og bæltehjulene
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Brug en mønt til at afmontere børsterullens endedæksel ved at dreje det en kvart omgang mod uret.

Tag børsterullen af, og fjern eventuelle hår, trådstumper og fremmedlegemer fra børsterullen.

Vend maskinen på hovedet med kameraet på et blødt underlag, der ikke ridser.
Kontroller kanalen i børsterullehuset for hindringer, og fjern dem, hvis der er nogen.

Kontroller børsterullen og endedækslet for beskadigelse.

Saml maskinen igen, og afprøv den

Er problemet løst ved at kontrollere børsterullen?
Kontroller beholderen og cyklonen-
Følg vejledningen i videoen.
Er problemet løst ved at kontrollere beholderen og cyklonen?
<p>ADVARSEL: Det er vigtigt, at ingen af delene til cyklonen eller beholderen bliver fugtige eller våde.</p>
Kontroller beholderen og cyklonen-
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Tag cyklonen op af beholderen, og tøm den i en affaldsbeholder.

Rengør yderkappen med en tør klud eller blød børste.

Kontroller cyklonen indvendigt for hindringer, og fjern dem, hvis der er nogen, og kontroller alle pakninger for beskadigelse.

Kontroller kanalen bag beholderen og cyklonen for hindringer, og fjern dem, hvis der er nogen.

Saml maskinen igen, og afprøv den.
Er problemet løst ved at kontrollere beholderen og cyklonen?
Vask filtrene video
Følg vejledningen i videoen.
Er problemet løst ved at vaske filtrene?
<p>ADVARSEL: Det er vigtigt, at ingen af delene til cyklonen eller beholderen bliver fugtige eller våde.</p>
Vask filtrene
Tryk på knappen oven på maskinen, og tag beholderen og cyklonen af.

Tag forfiltret ud bag på beholderen.

Tryk på filterudløserknappen, hold den inde, og skub efterfiltrets låg ud.

Begge filtre og efterfiltrets låg må kun vaskes med koldt vand.
- ADVARSEL: Der må ikke bruges rengøringsmiddel; må ikke kommes i vaskemaskine eller opvaskemaskine.
- Ryst filtret for at fjerne urenheder og overskydende vand.
- Vask og ryst igen, indtil vandet er klart.

Skal lufttørre i mindst 24 timer.

Er problemet løst ved at vaske filtrene?
Kontroller børsterullen
Følg vejledningen i videoen.
Har det løst problemet?
Vælg den relevante løsningsmulighed
Hvilke lamper lyser?
Blå lampe
Se lamperne på maskinen.

Hvilken lampe lyser?
Problemer med forbindelse
Robotstøvsugeren har registreret, at den ikke kan logge på netværket.
Routeren skal være tilsluttet i stikkontakten, og der skal være god signalstyrke og internetadgang, hvor robotstøvsugerens ladestation er placeret.
Kontroller, at du har den nyeste version af et kompatibelt operativsystem på din smartphone/tablet.
Download den nyeste version af Dyson Link-appen fra din enheds app store.

Gå til næste trin.
Tilslutning til det trådløse netværk
WiFi-lampen på robotstøvsugeren pulserer, mens den opretter forbindelse.
Når der er oprettet forbindelse, slukker lampen. Hvis robotstøvsugeren ikke opretter forbindelse, lyser lampen konstant igen.

Har det løst problemet?
Robotstøvsugeren støvsuger
Det betyder, at robotstøvsugeren er i gang med at støvsuge.

Har det løst problemet?
Robotstøvsugeren på pause
Tryk på tænd/sluk-knappen for at starte robotstøvsugeren igen fra pausetilstand.

Genoptager robotstøvsugeren støvsugningen, når der trykkes på tænd/sluk-knappen?
Genstart maskinen
Sæt maskinen på ladestationen for at nulstille maskinen.

Der skal lyse en blå lampe for at vise, at maskinen oplades.
Derved genstartes maskinens rengøringsprogram, hvis der opstår en fejl, mens den er i gang.

Hvis maskinen ikke har været i gang med at støvsuge, skal der trykkes på tænd/sluk-knappen for at sætte den i gang med at rengøre for at kontrollere, at problemet er løst.
Har det løst problemet?
Vi har brug for lidt flere informationer, inden vi kan løse dit problem.
Vores kundeserviceteam vil dog være i stand til at løse dit problem.
Kontakt os på telefon +45 80705843
Robotstøvsugeren er opladet
Det betyder, at maskinen er helt opladet.
Robotstøvsugeren er klar til at starte med at støvsuge.

Tænd ved at trykke på tænd/sluk-knappen, indtil de blå lamper tændes.
Bemærk: Robotstøvsugeren fungerer ved hjælp af et optisk genkendelsessystem. Derfor skal der være tilstrækkelig belysning i alle områder, for at maskinen kan fungere.

Har det løst problemet?
Vi har brug for lidt flere informationer, inden vi kan løse dit problem.
Vores kundeserviceteam vil dog være i stand til at løse dit problem.
Kontakt os på telefon +45 80705843
Lav batteristrøm
Det betyder, at der er lav batteristrøm på maskinen, som kører tilbage for at oplade, eller at maskinen er på ladestationen og i gang med at oplade.

Efter fuld opladning lyser batterilampen konstant, og robotstøvsugeren kan gå i gang igen med at støvsuge.
Bemærk: Robotstøvsugeren fungerer ved hjælp af et optisk genkendelsessystem. Derfor skal der være tilstrækkelig belysning i alle områder.
Har det løst problemet?
Kontroller omgivelserne
Robotstøvsugeren skal bruge tilstrækkelig belysning for at navigere i lokalet.
Kontroller, at der er god belysning i lokalet, og prøv igen.

I direkte sollys. skal du prøve et andet sted, f.eks. midt i lokalet.
Kontroller alle sensorglas og 360 Eye kameraet for smuds, fingermærker og fedtbelægning.
Aftør med en tør, blød mikrofiberklud.

Er problemet løst ved at kontrollere omgivelserne og sensorglassene?
Kontroller maskinen på fladt underlag
Sæt maskinen på et fladt gulv, og tryk på tænd/sluk-knappen for at starte støvsugningen.

Er problemet løst ved at kontrollere maskinen på et fladt underlag?
Hvad betyder de røde lamper?

1 lysende rød fejllampe
Robotstøvsugeren anvender en Dyson-digitalmotor til beskyttelse i tilfælde af hindringer. Når motoren registrerer en hindring, pulserer den et antal gange for at kontrollere hindringen.
Nogle gulvtyper, som f.eks. måtter med gummibagside, løstliggende linoleum og bademåtter på linoleum, kan få maskinen til at pulsere.

Prøv på en anden gulvtype
Sæt robotstøvsugeren på et andet gulv uden hindringer, og afprøv den.

Følg vejledningen i videoen.
Er problemet løst ved at kontrollere gulvoverfladen?
Kontroller sugekanalerne
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Brug en mønt til at afmontere børsterullens endedæksel ved at dreje det en kvart omgang mod uret.

Tag børsterullen af, og fjern eventuelle hår, trådstumper og fremmedlegemer fra børsterullen.

Vend maskinen på hovedet med kameraet på et blødt underlag, der ikke ridser.

Kontroller kanalen i børsterullehuset for hindringer, og fjern dem, hvis der er nogen.

Kontroller børsterullen og endedækslet for beskadigelse.

Riv noget papir i små firkanter (højst 1x1 cm), og spred det rundt om maskinen.
Start maskinen, og hvis der ikke er papir i den gennemsigtige beholder, er der ingen hindring.
Gå til næste trin
Kontroller beholderen og cyklonen – video
Følg vejledningen i videoen.
Gå til næste trin
Kontroller beholderen og cyklonen-
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Tag cyklonen op af den gennemsigtige beholder, og tøm den i en affaldsbeholder.
Rengør yderkappen med en tør klud eller blød børste.
Kontroller for hindringer i cyklonen, og fjern dem, hvis der er nogen.
Kontroller for hindringer i cyklonen, og fjern dem, hvis der er nogen.

Gå til næste trin
Vaskning af filtrene – video
Følg vejledningen i videoen (CA).
Blev problemet løst ved at vaske filtrene?
Genstart maskinen
Sæt maskinen på ladestationen for at nulstille maskinen.

Der skal lyse en blå lampe for at vise, at maskinen oplades.
Der skal lyse en blå lampe for at vise, at maskinen oplades.

Hvis maskinen ikke har været i gang med at støvsuge, skal der trykkes på tænd/sluk-knappen for at sætte den i gang med at rengøre for at kontrollere, at problemet er løst.
Er problemet løst ved at sætte maskinen på ladestationen?
Det ser ikke ud til, at vi kan finde en løsning online.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte vores kundesupport.
2 lysende røde fejllamper
Kontroller børsterullen og bæltehjulene
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Brug en mønt til at afmontere børsterullens endedæksel ved at dreje det en kvart omgang mod uret.

Tag børsterullen af, og fjern eventuelle hår, trådstumper og fremmedlegemer fra børsterullen.

Vend maskinen på hovedet med kameraet på et blødt underlag, der ikke ridser.

Kontroller kanalen i børsterullehuset for hindringer, og fjern dem, hvis der er nogen.

Fjern eventuelle fremmedlegemer fra bæltehjulene med fingrene.
Kontroller børsterullen og endedækslet for beskadigelse.

Saml maskinen igen, og afprøv den.
Ved afprøvning af maskinen skal den stå på et fladt gulv, hvor den allerede har været i gang.
Hvis der ikke er hindringer, og fejlen opstår igen, skal du vælge "Maskinen sidder fast".

Er problemet løst ved at kontrollere børsterullen/bæltehjulene?
Afprøv maskinen
Robotstøvsugeren kan ikke køre ned ad forhøjninger på gulvet (f.eks. fra en høj brændeovnsplade) eller høje kanter på over 20-30 mm.
Bemærk: Robotstøvsugeren kan køre op ad gulvforhøjninger på op til 20-25 mm.
Sørg for, at ladestationen ikke står hævet på gulvet, f.eks. på en måtte.

Sæt maskinen på et fladt gulv, hvor den allerede har været i gang, og start den igen fra pausetilstand.
Robotstøvsugeren fungerer ved hjælp af et optisk genkendelsessystem. For at den kan fungere rigtigt, skal der være tilstrækkelig belysning i lokalet.
Robotstøvsugeren kan gå i stå på alt, som er 15 mm højt eller derover, hvis bæltehjulene ikke røret gulvet.
Afspær sådanne områder i lokalet med en 40-50 mm høj barriere.
Er problemet løst ved at afprøve maskinen igen?
Hvis der blinker 5 røde lamper, skal du ringe til kundesupport.

En række lyserøde lamper viser, at der er en igangværende softwareopdatering (manuel eller automatisk). Det sker, hvis der trykkes på tænd/sluk-knappen, og den holdes inde i 10 sekunder.
Softwareopdatering i gang
En række lyserøde lamper viser, at der er en igangværende softwareopdatering (manuel eller automatisk). Det sker, hvis der trykkes på tænd/sluk-knappen, og den holdes inde i 10 sekunder.

ADVARSEL: Batteriet eller USB-nøglen (hvis isat) må ikke tages ud af maskinen, mens de lyserøde lamper lyser, da maskinen ellers kan blive beskadiget permanent.
Når opdateringen er fuldført, slukker lamperne, og robotstøvsugeren er klar til brug igen.
Vi anbefaler at bruge Dyson Link-appen, og at du registrerer dig til automatisk softwareopdatering.
Er der andet, vi kan hjælpe med?
Det ser ikke ud til, at vi kan finde en løsning online.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte vores kundesupport.
Vi har brug for lidt flere informationer, inden vi kan løse dit problem.
Vores kundeserviceteam vil dog være i stand til at løse dit problem.
Kontakt os på telefon +45 80705843
Vi har brug for lidt flere informationer, inden vi kan løse dit problem.
Vores kundeserviceteam vil dog være i stand til at løse dit problem.
Kontakt os på telefon +45 80705843
Kontrol
Det kan skyldes følgende:
Kritisk lav batteristrøm
Mistet orientering
Softwarenedbrud
Maskinen har forsøgt at køre til ladestationen, men har ikke kunnet det

Sæt maskinen på ladestationen igen.

Start maskinen igen, hvorefter den starter forfra med en ny støvsugning.

Har det løst problemet?
Rengør sensorerne
Kontroller alle sensorglas og navigationskameraet for smuds, fingermærker og fedtbelægning.
Aftør med en tør, blød mikrofiberklud. Der må ikke bruges rensemidler, -væsker eller spray af nogen art.
Har det løst problemet?
Rengør sensorerne
Kontroller alle sensorglas og navigationskameraet for smuds, fingermærker og fedtbelægning.
Aftør med en tør, blød mikrofiberklud. Der må ikke bruges rensemidler, -væsker eller spray af nogen art.

Har det løst problemet?
Det ser ikke ud til, at vi kan finde en løsning online.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte vores kundesupport.

Kan ikke finde ladestationen
Tryk på udløserknappen til cyklonenheden, og tag cyklonen af.

Vend maskinen på hovedet med kameraet på et blødt underlag, der ikke ridser.

Kontroller, at funktionen af kontakterne på robotstøvsugeren ikke er hindret, og tør dem af med en tør klud.

Kontroller, at funktionen af kontakterne på ladestationen ikke er hindret, og tør dem af med en tør klud.

Kontroller, at der er strøm til ladestationen. "Strøm"-lampen skal lyse blåt nederst på ladestationen. Kontroller, at stikket er sat helt i stikkontakten.

Sørg for, at ladestationens målmærker er placeret rigtigt, parallelt med væggen og vender ud i lokalet.

Sørg for at placere ladestationen et sted med god belysning, og kontroller, at maskinens sensorer er rene.

Tryk på pauseknappen, hvorefter maskinen forsøger at køre tilbage til ladestationen.
