Forsendelse | Dyson.dk





Leveringsoplysninger

Bemærk, at der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi muligvis ikke kan levere til inden for den angivne tidsramme. Se afsnittet "Leveringsundtagelser" for yderligere oplysninger. Visse salgsfremstød kan være forbundet med andre leveringstider. Se vilkårene og betingelserne for hvert salgsfremstød for yderligere oplysninger. Hvis du har spørgsmål om din ordre, skal du kontakte help@dyson.dk

Produkter sendes muligvis fra flere steder og kan derfor ankomme separat. Du vil dog ikke blive opkrævet ekstra leveringsgebyrer som følge deraf.

Hvis du har bestilt produkter, som angives ikke at være til rådighed før om mere end en uge, vil de blive sendt via din valgte metode, når først de er til rådighed. Vi vil e-maile dig en bekræftelse, når din ordre er blevet sendt.

Bemærk, at vi forbeholder os retten til ikke at levere en ordre, hvis vi mener, at adressen ikke er sikker, f.eks. til en fælles adresse eller en postboks. Hvis din ordre påvirkes deraf, vil vi underrette dig snarest muligt.

I sjældne tilfælde kan nogle produkter leveres uden for den angivne tidsramme. Hvis der ikke er nogen hjemme, når kureren kommer, vil de efterlade et kort, som viser, at de forsøgte at levere din maskine. Du skal derefter følge instruktionerne på kortet. Dyson vil ikke betale for levering igen.

Hvis der skal bruges en adgangskode for at få adgang til din bygning/ejendom, skal du kontakte help@dyson.dk for at diskutere leveringsmuligheder.

Efter accept af din ordre tilstræber vi at levere produkterne i henhold til følgende tidsramme, så længe produkterne er til rådighed.

Forsendelse med PostNord. Følgende priser gælder for forsendelse til det danske fastland. Alle bestilte ordrer vil blive sendt inden for 2 arbejdsdage fra vores lager i Norrköping. Levering forventes inden for 2-3 arbejdsdage, så længe produkterne er til rådighed.

Standard forsendelse (2-3 arbejdsdage) - Gratis

Leveringsundtagelser

Der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi ikke kan garantere levering til inden for vores sædvanlige tidsramme med levering den næste arbejdsdag. Du kan vente op til 10 arbejdsdage på levering.

Returvarer

Du kan fortryde dit køb i op til 30* dage, efter at du har modtaget din vare. Kontakt os per

  • telefon på +45 80705843 eller
  • via e-mail til help@dyson.dk

    *Uden at det påvirker din lovbestemte fortrydelsesret, giver Dyson dig mulighed for at returnere visse produkter i op til 100 dage efter levering. Dette gælder for alle luftrensere og ledningsfrie støvsugere, når du bestiller på dyson.dk.

    Ønsker du at tilbagesende et produkt, skal du anvende retursedlen, der fulgte med din ordre. Du kan også kontakte os (telefon/e-mail) og bestille afhentning inden 30* (eller 100) dage, efter at du har modtaget produktet. Medsend købsbeviset. Har du købt produktet på dyson.dk, arrangerer Dyson en afhentning af produktet i samarbejde med PostNord. Tilbagebetalingen sker senest 14 dage efter afhentning, og der anvendes her den samme betalingsmetode, som du valgte i forbindelse med købet.

Har du behov for at ombytte din vare grundet en defekt, bedes du kontakte Dyson for nærmere information på tlf. +45 80705843

Sådan bestilles tilbehør eller reservedele

Dyson tilbyder et stort udvalg af ægte tilbehør og reservedele til din Dyson støvsuger, som er lette at bestille:

Du kan bestille tilbehør på vores hjemmeside med et Dankort, kreditkort eller Paypal.

For at købe reservedele skal du ringe Dyson på +45 80705843