Spring over navigation
Nu er dine brugerindstillinger gemt.
Du kan når som helst opdatere dine kontaktindstillinger under Keep in touch på din Your Dyson-konto. Hvis du har en Your Dyson-konto, kan du logge på nedenfor og få adgang til alle dine kontaktoplysninger (med telefonnummer, sms og e-mail).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/dk/da_dk/prospect-capture-gobal-cf

Bestillinger

1. Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Bestillinger over 200 kr. levereres uden omkostninger. Hvis det totale beløb er lavere end 200 kr., er fragtomkostningerne 39 kr.

2. Hvordan bestiller jeg på webshoppen?

- Læg varen i din indkøbskurv. Du vil automatisk blive omdirigeret til ordresiden.

- På ordresiden kan du se en oversigt over varerne i din indkøbskurv.

- Du kan tilføje eller fjerne varer i din indkøbskurv.

- Afgiv din ordre ved at klikke på "Gå til kassen".

- Indtast dine oplysninger. Afslut ordren ved at vælge en betalingsmetode. Du kan betale via Klarna, kort eller online bankoverførsel.

- Når du har afgivet en ordre, modtager du en e-mail fra Dyson med en bekræftelse på, at din ordre er modtaget.

- Når din vare er afsendt, modtager du en bekræftelse på forsendelsen (og hvis relevant, en besked om afhentning).

3. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? Er min ordre modtaget?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse i din indbakke, er det bedst at kontakte vores kundeservice.

4. Jeg vil gerne afgive en ordre, men varen er ikke på lager.

Du kan registrere dig på produktsiden og modtage en e-mail fra os, når varen er tilbage på lager.

5. Jeg vil gerne bestille et produkt, men kan ikke finde det på hjemmesiden, hvad gør jeg?

Vi opdaterer løbende vores produktkatalog, hvis der er noget, du ikke kan finde, så kontakt venligst vores kundeservice.

6. Hvorfor er min ordre annulleret?

Hvis Dyson ikke kan levere et produkt, f.eks. fordi produktet ikke er længere er på lager eller ikke længere er tilgængeligt, eller hvis prisen er sat forkert, vil du blive informeret via e-mail. I dette tilfælde vil ordren ikke blive behandlet af Dyson. Hvis du allerede har betalt for produkterne, tilbagebetaler Dyson det fulde beløb hurtigst muligt, men under alle omstændigheder inden 14 dage.

7. Hvornår får jeg refunderet pengene for min maskine?

Dyson tilbagebetaler det fulde beløb hurtigst muligt, men under alle omstændigheder inden 14 dage.

Betaling

1. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan betale på webshoppen på forskellige måder:

Klarna faktura: Betal efterfølgende via bankoverførsel. Du modtager en faktura efterfølgende, som du kan betale inden 14 dage.

Kort: Betalinger via Mastercard, Visa, Dankort og American Express reserveres og bliver kun trukket, efter ordren er leveret.

PayPal: Online betalingsmulighed, hvor du skal logge ind på din PayPal-konto for at afslutte en betaling fra din bankkonto eller dit kort.

Apple Pay: Betal med din iPhone, iPad eller Apple Watch.

2. Jeg har betalt min ordre med kort, men betalingen er blevet afvist. Hvad kan jeg gøre?

Kortbetalinger bliver af og til afvist grundet en mistanke om bedrag. Dyson kan ikke redegøre for, hvorfor din betaling afvises. Du kan prøve at placere ordren på ny med en anden betalingsmetode.

3. Jeg har betalt for min ordre, men har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvordan ved jeg, at min ordre er gennemført?

Tjek, om pengene er blevet trukket fra din konto. Hvis ikke det er tilfældet, er betalingen ikke gået igennem, og du har ikke betalt noget. Hvis det er tilfældet, så afgiv din ordre igen. Hvis pengene er trukket fra din konto, men du ikke har modtaget en bekræftelse fra os, anbefaler vi, at du venter lidt. Det kan tage op til 3 timer for os at modtage betalingen fra din betalingsudbyder. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse efter 3 timer, så kontakt venligst kundeservice. Når du gør det, så hav dine ordredetaljer klar - du finder dem sammen med betalingsoplysningerne.

Returer

1. Kan jeg returnere min maskine? Hvordan returnerer jeg min maskine?

Ønsker du at returnere din ordre, bedes du anvende din returseddel. Du har modtaget den sammen med din maskine. Du kan indlevere dit returprodukt på det nærmeste PostNord indleveringssted.

Har du ikke modtaget en returseddel sammen med dit produkt, eller har du mistet den, bedes du klikke her, kan du udfylde formularen og få tilsendt en returseddel via e-mail inden for 24 timer.

Din returforsendelse bliver behandlet inden for 14 dage, hvorefter pengene bliver tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som blev anvendt i forbindelse med købet.

*Dyson giver dig mulighed for at returnere produkter op til 60 dage efter, at du har modtaget din vare. Dette tilbud har ingen indflydelse på dine lovpligtige forbrugerrettigheder. Gælder alle støvsugere, luftpleje- og hudplejeprodukter, når du bestiller på Dyson.dk.

2. Hvor lang tid går der, før jeg får min maskine?

Levering inden for 2-3 hverdage. Vi tilbyder gratis og fleksibel hjemmelevering, hvor du selv kan vælge, hvornår du ønsker varen leveret. PostNord kontakter dig, og du modtager dit trackingnummer 1-3 dage efter købet via SMS, e-mail eller i PostNord-appen. Du kan selv vælge dato og klokkeslæt for hjemmelevering eller afhentning på udleveringsstedet.

3. Jeg har ikke modtaget en returlabel. Hvordan kan jeg bestille en?

Hvis du ikke har modtaget en returseddel, bedes du klikke her, kan du udfylde formularen og få tilsendt en returseddel via e-mail inden for 24 timer.

Reparationer

1. Hvor lang tid tager det for Dyson at reparere min maskine?​

Hvis dit produkt skal sendes til vores værksted, tager det normalt omkring 10 dage - efter det er overdraget til vores fragtfirma, og du får produktet hjem igen.

I de fleste tilfælde kan vi løse problemet med at fremsende en reservedel til den pågældende kunde, hvilket normalt klares inden for 3-5 arbejdsdage. 

2. Kan jeg få en erstatningsmaskine fra Dyson, mens min maskine er på værkstedet?​

Desværre ikke, men vi tilstræber at reparere din maskine hurtigst muligt. 

3. Hvad dækker en reparation helt præcist?​

Hvis dit produkt er dækket af garantien, er reparationen normalt gratis, hvis ikke, så dækker reparationsomkostningerne arbejdsløn, forsendelse, rengøring og reservedele. Du kan spørge dem til råds her.

4. Sørger I for forsendelsesmateriale?

Nej, vi kan desværre ikke tilbyde dig forsendelsesmateriale til at sende din maskine til vores værksted.

Bæredygtighed

1. Hvordan genbruger Dyson deres produkter?

Bæredygtighed er et vigtigt fokusområde her hos Dyson, og som teknikere leder vi hele tiden efter nye veje til at forbedre effektiviteten. Læs mere om Dysons bæredygtighedsinitiativer her.