Leveringsoplysninger

Bemærk, at der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi muligvis ikke kan levere til inden for den angivne tidsramme. Se afsnittet "Leveringsundtagelser" for yderligere oplysninger. Visse salgsfremstød kan være forbundet med andre leveringstider. Se vilkårene og betingelserne for hvert salgsfremstød for yderligere oplysninger. Hvis du har spørgsmål om din ordre, skal du kontakte help@dyson.dk

Produkter sendes muligvis fra flere steder og kan derfor ankomme separat. Du vil dog ikke blive opkrævet ekstra leveringsgebyrer som følge deraf.

Hvis du har bestilt produkter, som angives ikke at være til rådighed før om mere end en uge, vil de blive sendt via din valgte metode, når først de er til rådighed. Vi vil e-maile dig en bekræftelse, når din ordre er blevet sendt.

Bemærk, at vi forbeholder os retten til ikke at levere en ordre, hvis vi mener, at adressen ikke er sikker, f.eks. til en fælles adresse eller en postboks. Hvis din ordre påvirkes deraf, vil vi underrette dig snarest muligt.

I sjældne tilfælde kan nogle produkter leveres uden for den angivne tidsramme. Hvis der ikke er nogen hjemme, når kureren kommer, vil de efterlade et kort, som viser, at de forsøgte at levere din maskine. Du skal derefter følge instruktionerne på kortet. Dyson vil ikke betale for levering igen.

Hvis der skal bruges en adgangskode for at få adgang til din bygning/ejendom, skal du kontakte help@dyson.dk for at diskutere leveringsmuligheder.

Efter accept af din ordre tilstræber vi at levere produkterne i henhold til følgende tidsramme, så længe produkterne er til rådighed.

Forsendelse med UPS. Følgende priser gælder for forsendelse til det danske fastland. Alle bestilte ordrer vil blive sendt inden for 2 arbejdsdage fra vores lager i Tyskland. Levering forventes inden for 2-3 arbejdsdage, så længe produkterne er til rådighed.

Støvsugere, ventilatorer og varmeblæsere

Standard forsendelse (2-3 arbejdsdage) - Gratis

Tilbehør

Standard forsendelse (2-3 arbejdsdage) - Ordrer med en værdi på under 1000 kr. pålægges et leveringsgebyr på 50 kr.

Leveringsundtagelser

Der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi ikke kan garantere levering til inden for vores sædvanlige tidsramme med levering den næste arbejdsdag. Du kan vente op til 10 arbejdsdage på levering.

Returvarer

Kun støvsugere, ventilatorer og varmeblæsere

Du kan annullere din ordre på et hvilket som helst tidspunkt op til 14 dage efter modtagelse af varerne ved at underrette os enten via:

  • telefon på +45 80705843 GRATIS eller
  • via e-mail til help@dyson.dk

Vi vil arrangere afhentning af din maskine på et aftalt tidspunkt, som belejligt for dig, afhængig af hvornår UPS chaufføren er til rådighed. Du vil få pengene tilbagebetalt inden for 5-7 arbejdsdage, efter maskinen modtages på vores lager. Det kan tage op til 14 dage, før pengene tilbagebetales til din konto.

Støvsugere, ventilatorer og varmeblæsere

Hvis varer skal returneres på grund af en defekt, skal du kontakte Dyson for nærmere oplysninger på tlf. +45 80705843 GRATIS.

Sådan bestilles tilbehør eller reservedele

Dyson tilbyder et stort udvalg af ægte tilbehør og reservedele til din Dyson støvsuger, som er lette at bestille:

Du kan bestille tilbehør på vores hjemmeside med et Dankort, kreditkort eller Paypal.

For at købe reservedele skal du ringe Dyson på +45 80705843

Ordrer med en værdi på under 1000 kr. pålægges et leveringsgebyr på 50 kr.